clash of clans

PERSIAN ATTACKERS *-* CLAN: PERSIAN GULF 007

clash of clans

PERSIAN ATTACKERS *-* CLAN: PERSIAN GULF 007

clash of clans

بایگانی

روش بدست اوردن جم

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

راههای زیادی برای به دست آوردن جم یا الماس رایگان در بازی کلش آف کلنز clash of clans هست که نیازی هم نیست برای خرید جم هزینه بکنید. تعدادی از این راهها عبارتند از:

– تکمیل کردن ماموریتهای قسمت دستاوردها یا achievements های بازی که در تصویر زیر میبینید:

 

 

– پیدا کردن جم یا الماس های مخفی در درختها یا سنگهای دهکده تان که هر چند وقت یکبار حتی وقتی آنها را ناپدید میکنید هم دوباره ظاهر میشوند.

 

– برنده شدن در بازی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان (برای اینکار باید در یکی از سه کلن برتر وارد یا join شده و در آنها یکی از 10 تای برتر شوید)

 

– جم گرفتن با شرکت در رقابتهای فیسبوکی Facebook

 

– با باز کردن جم باکس gem box های داخل بازی که هر چند وقت یکبار در بازی ظاهر میشوند و حاوی 25 جم gem الماس هستند.


لطفاً دقت داشته باشید هر راه دیگری غیر از راههای بالا به شما برای جم رایگان پیشنهاد شد نظیر نصب نرم افزار و راههای دیگر مثل درخواست یوزرنیم پسورد جیمیل از طرف افرادی در لاین، وایبر، یاهو و کلاً فضای مجازی بدون شک و 100% هک بوده و برای اثبات این ادعا میتوانید کامنتهای موجود در سایت را که روزانه چند صدنفر در زمینه هک بازی ارسال میکنند و فریب این افراد را خورده اند را بخوانید . اعتماد به سایتهایی که ادعای جم رایگان دارند مساویست با از دست دادن بازی و اکانتی که ماهها یا شاید سالها برایش زحمت کشیده اید. در واقع این کار جز پشیمانی برای شما سودی ندارد و پس گرفتن بازی کاری بسیار سخت می باشد. دلیل ارسال این پست هم در واقع اظلاع رسانی بوده که بدانید تنها راه به دست آوردن جم رایگان همان راههای بالاست و چیزی به عنوان هک بازی کلش یا جم رایگان وجود ندارد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
saeed@95

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی